3.10.13

La Veu del Poble. Crònica del Mundial de paratriatló de Londres 2013

 Per Modest Pascual
Tot va començar al 2012 en conèixer a unes persones que poc a poc m´animaven a fer triatló. Amb l’ajuda d´elles i d´altres que em trobava pel camí vaig aconseguir, entrenant quasi tots els dies, arribar fins el mundial.
Al octubre vaig començar a nadar aprenent tècniques. Al gener, després de fer vàries proves a l’ortopèdia de Verónica Gregori, Vital Esport, vaig aconseguir córrer amb una pròtesis per a tal fí.
I amb uns vuit mesos d’entrenaments i competicions, entre altres un campionat d´Espanya de duatló i un subcampionat d´Espanya de triatló, i compaginant família i feina, vaig arribar a Londres per disputar el mundial.
Allí, a mes d ´un oratge fred i humit em vaig trobar amb “lo milloret de cada casa”. La meua inexperiència en proves internacionals i de tant nivell no em va deixar estar més endavant de un divuit lloc a la classificació. Però vaig fer una de les meues millors carreres fallant un poc més del que esperava a la natació.
La conclusió després d´aquest any es que tinc molt que millorar i si trobara anunciants que m’ajudaren i patrocinaren podria seguir fent-ho.
He que donar les gràcies a molta gent, començant per Javier Martínez, el meu entrenador. Després a la meua família per tot el suport i els productes del Forn de Modesto que m’han alimentat tant bé. Afegint a Noraila i Modest Bernat que han suportat les meues absències.
I a tots els que no conec que m´animaven al veure´m entrenant i competint.
Gràcies.

No hay comentarios: